تشکیل منطقه حمایتی بالقوه با عبور قیمت بیت کوین از سطح ۳۰,۰۰۰ دلار

تحلیل بیت کوین | صرافی همتاپی

پس از ریزش تقریبا 40 درصدی بازار ارزهای دیجیتال، بیت کوین و سایر دارایی‌های دیجیتال به زیر سطوح حمایتی مهم سقوط کردند. این ریزش، معامله گران و سرمایه گذاران را با ریسک بیشتری مواجه کرد، اما در نهایت، بیتکوین توانست قیمت خود را به بالاتر از 30,000 دلار برساند و یک منطقه حمایتی بالقوه تشکیل دهد.

تحلیل تکنیکال نمودار روزانه قیمت بیت کوین

نمودار روزانه تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین یکی از متداول‌ترین بازه‌های زمانی مورد استفاده برای معاملات میان مدت بیتکوین است، که آن را به یک ابزار کلیدی برای تعیین مناطق حمایت و مقاومت تبدیل می‌کند.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

در حال حاضر، قیمت بیتکوین با موفقیت از 30000 دلار عبور کرده و در این سطح حمایت مهم باقی مانده است.

نمودار روزانه بیت کوین به دلار امریکا | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار روزانه بیت کوین به دلار امریکا. منبع: تریدینگ ویو

ارز دیجیتال بیتکوین، این سطح قیمتی را بارها از ماه مه تا ژوئیه 2021 آزمایش کرده است و با موفقیت 4 بار از این سطح حمایتی برگشته است، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که این اتفاق دوباره تکرار شود.

دیروز، بیتکوین برای مدت کوتاهی سطح حمایت خود را از دست داد و قیمت آن به زیر 27,000 دلار سقوط کرد و حتی به منطقه 25,000 دلار رسید. اگرچه بیتکوین در آستانه سقوط آزاد بود اما وجودِ قدرت خرید باعث افزایش قیمت آن شد.

اندیکاتورهای تکنیکال تحلیل قیمت بیت کوین

معامله‌گران علاوه بر سطوح مختلف حمایت و مقاومت، از اندیکاتور‌های تکنیکال نیز استفاده می‌کنند تا به آنها نمایی از شرایط فعلی بازار بدهد. یکی از این شاخص‌ها، شاخص قدرت نسبی (RSI) است که سطوح اشباع فروش یا اشباع خرید را نشان می‌دهد.

اندیکاتور RSI اولین حرکت صعودی را از ابتدای ماه نشان می‌دهد که به بازگشت احتمالی و کوتاه‌مدت قیمت، پس از سقوط به پایین‌ترین سطح از ماه ژانویه، اشاره دارد. اگر شاخص RSI، عدد بالاتر از 30 را نشان دهد، یعنی بیتکوین دیگر در وضعیت اشباع فروش قرار ندارد.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *