سبقت گرفتن کیف پول‌های فعال لایت‌کوین از بیت کوین کش و BSV

سبقت گرفتن کیف پول‌های فعال لایت‌کوین از بیت کوین کش و BSV

مدت زمان زیادی است که از لایت‌کوین (Litecoin) با نام نقره دیجیتال بیت کوین یاد می‌شود که شاهد افزایش فعالیت آن پس از اجرای MimbleWimble در سپتامبر امسال خواهیم بود.

بروزرسانی حریم خصوصی، فعالیت لایت‌کوین را افزایش می‌دهد

روز گذشته، دیوید شوارتز (David Schwartz)، مدیر بنیاد Litecoin خاطرنشان کرد که در 24 ساعت گذشته (از 6-7 اوت) بیش از 92278 کیف پول فعال برای این ارز دیجیتال وجود داشته است. که با این حساب فراتر از Bitcoin Cash  و  BSV (مجموع این دو 90446) قرار دارد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

بروزرسانی حریم خصوصی، فعالیت لایت‌کوین را افزایش می‌دهد.

معیارها نشان می‌دهند که لایت کوین در زمینه سرمایه‌گذاری، معاملات و نقل و انتقالات دوباره جان تازه‌ای گرفته است. این در حالی است که بازار گسترده‌تر رمزنگاری در کل اصول مثبت و تمایلات جمعی بهتری را مشاهده می‌کند.

یکی از دلایل مهم می‌تواند راه‌اندازی آتی MimbleWimble باشد که ویژگی‌های حفظ حریم خصوصی را برای Litecoin به ارمغان می‌آورد. توسعه‌دهنده اصلی این سیستم، دیوید بورکت (David Burkett)، در بروزرسانی پروژه در ماه ژوئیه اعلام کرد که پیاده‌سازی این برنامه برای ماه سپتامبر در نظر گرفته شده است.

برای اطلاع افراد تازه‌وارد، MimbleWimble اولین بار در سال 2016 برای پر کردن خلاء حریم خصوصی در پروتکل بیت کوین پیشنهاد شد. 

اما سال گذشته، چارلی لی (Charlie Lee)، بنیانگذار Litecoin گفت که معاملات محرمانه به زودی به Litecoin می‌آید:

قابلیت معاوضه و تبادل (Fungibility) تنها خاصیت پول مناسب است که در Bitcoin و Litecoin این خاصیت وجود ندارند. اکنون که بحث مقیاس‌گذاری پشت سر گذاشته شد، نبرد بعدی در مورد قابلیت معاوضه و حفظ حریم خصوصی خواهد بود.

من اکنون تمرکزم بر روی قابلیت تبادل و تعویض Litecoin است که با اضافه کردن معاملات محرمانه به وجود می‌آید.

منبع: توییتر (Charlie (@LeeSatoshiLite

اما حفظ حریم خصوصی تنها مزیت MimbleWimble نیست. همانطور که Burkett در بروزرسانی خود اظهار داشت، یک روند جدید همگام سازی، معاملات سریعتری را در شبکه Litecoin به ارمغان می‌آورد. یک مدل نوآورانه در پردازش بلوک.

در ماه گذشته مبادله توئیتی بین لی و چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، با این عنوان که “آیا امکان همکاری وجود دارد؟” انجام شد و در آن زمان لی با صراحت جواب تایید داد و اظهار داشت که “فردی از بنیاد” می‌تواند برای همکاری با هاسکینسون در تماس باشد.

ساتوشی لایت (SatoshiLite) عنوان کرد:

که خیلی خوب است که با هم همکاری داشته باشیم. من ایده تست ارتباطات زنجیره‌ای بین Litecoin و Cardano را دوست دارم. ما ایده‌های زیادی به دست آوردیم و مطمئنم که شما دوستان نیز همین کار را انجام می‌دهید.

منبع: توییتر (Charles Hoskinson (@IOHK_Charles

آیا LTC یک شاخص “پیشرو” می‌باشد؟

طبق گزارشات Trading wise، اخیرا، لایتکوین در میان برترین ارزهای دیجیتال دست‌آوردهایی را داشته است. همچنین لی در توییتر اظهار داشت که این ارز دیجیتال توانست بار دیگر در کنار بیت کوین پیشرو باشد، تقاضا و کاربرد خود را با توکن‌های جدیدتر تقویت کند و وضع موجود را تغییر دهد

طبق گزارشات Trading wise، اخیرا، لایتکوین در میان برترین ارزهای دیجیتال دست‌آوردهایی را داشته است.

لایت‌کوین در طول تاریخ به عنوان شاخص پیشرو قیمت بیت کوین خدمت کرده است به طوری که علاوه بر عقب نماندن از پیشگامان حتی از BTC هم پیشی گرفت.

ویلی وو (Willy Woo)، یک معامله‌گر برجسته و تحلیلگر زنجیره‌ای، در ماه آوریل در توییتی به این جنبه اشاره کرد. در آن زمان، وی خاطرنشان کرد:

LTC عادت دارد که BTC را رهبری کند.

با این حال، نمودار زیر این رقابت سخت را برای لایت‌کوین نشان می‌دهد که پس از پیشی گرفتن از 40 دلار در هفته اول ماه آگوست بین مبلغ 50 و 60 دلار معلق مانده است.

پس از پیشی گرفتن از 40 دلار در هفته اول ماه آگوست بین مبلغ 50 و 60 دلار معلق مانده است.

اما این بالاتر از میانگین نمایی متحرک 34 (EMA) در نمودار چهار ساعته است، به این معنی که روند صعودی این ارز دیجیتال همچنان پابرجاست.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش ارز دیجیتال صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *