رونمایی از وبسایت انجمن بلاکچین خراسان

رونمایی از وبسایت انجمن بلاکچین خراسان | همتاپی

دیروز در تاریخ 20 آبان ماه طی مراسمی که به همت پارک علم و فناوری استان خراسان برگزار شد از وبسایت رسمی انجمن بلاکچین خراسان رونمایی شد.

در بیستمین دورهمی شرکت‌های عضو پردیس ICT پارک علم و فناوری خراسان، دکتر علی جاهدی، مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری خراسان، طی مراسمی خبر رونمایی رسمی وبسایت انجمن بلاکچین خراسان به آدرس www.Kbca.ir را اعلام داشتند.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

انجمن بلاک‌چین خراسان، سازمانی مردمی با محوریت پارک علم و فناوری خراسان می‌باشد که برای جامعه بلاک‌چین خراسان را‌ه‌اندازی شده است. این انجمن فعالیت خود را در راستای ترویج این حوزه در خراسان رضوی آغاز نموده است و با همکاری نهادهای مختلف از جمله پارک علم و فناوری مشهد برای رشد و توسعه متخصصین و علاقه‌مندان این حوزه گام برخواهد داشت. هدف از ایجاد این انجمن گرد هم آوردن متخصصان حوزه بلاک‌چین خراسان، توسعه شرکت‌ها و افراد علاقه‌مند می‌باشد.

در این راستا انجمن بلاکچین خراسان با استفاده از تجربیات و خرد جمعی، تجزیه‌ و تحلیل فناوری‌های جدید، ساخت اتاق فکر حرفه‌ای و تعهد به استفاده از فناوری اطلاعات برای ایجاد نوآوری و نهایتاً معرفی انجمن به‌عنوان یک مشاور ایمن در حوزه توسعه کسب‌وکارهای فناوری‌های بلاک‌چین می‌باشد.

به منظور ارائه خدمات بهتر، این انجمن فعالیت‌های خود را در چهار گروه اصلی از جمله کارگروه رمزارزها، گارگروه استخراج ارزهای دیجیتال، کارگروه آموزش و کار گروه قراردادهای هوشمند قرار داده است.

انجمن بلاکچین خراسان در نظر دارد تا با بومی‌سازی دانش فنی بلاک‌چین در ایران و به ‌خصوص خراسان در حوزه‌های برتر آموزش‌ فناوری بلاک‌چین در ایران و پشتیبانی و حمایت اعضا انجمن در محیط‌ها و جوامع داخلی و بین‌المللی فعالیت کند.

با توجه به اهداف و چشم‌اندازها، انجمن بلاک‌چین خراسان خدمات و اطلاع‌رسانی‌های مختلفی را انجام می‌دهد و در این فعالیت‌ها انجمن بلاکچین خراسان یا خود مجری این امر می‌باشد، یا با واحدهای دیگر مشارکت می‌کند و یا تخفیفات و خدماتی را در رویدادهای مستقل از انجمن برای اعضای انجمن اخذ می‌نماید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *