رفع مشکلات تعزیراتی دستگاه‌های استخراج ارزهای دیجیتال از هفته آینده

رفع مشکلات تعزیراتی دستگاه‌های استخراج ارزهای دیجیتال از هفته آینده | همتاپی

براساس اظهارات رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جلسه‌ای که با حضور وزیر کشور رفع مشکلات تعزیراتی دستگاه‌های استخراج ارزهای دیجیتال در دستور کار قرار گرفت.

در این جلسه که بعد از ظهر روز سه‌شنبه مورخ 20 آبان ماه با ریاست وزیر کشور و با حضور رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شد. مشکلات تعزیراتی دستگاه‌های استخراج ارز‌های دیجیتال کشور مورد بررسی قرار گرفت و دستورالعمل‌های اجرایی آن به تصویب رسید. این دستورالعمل‌ها روز شنبه به تمام نهادهای مربوطه جهت اجرا ابلاغ خواهد شد

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

محمدرضا شرفی، رئیس کارگروه استخراج انجمن بلاکچین ایران در این مورد بیان می‌کند:

امیدواریم که طی هفته آتی شاهد شروع روند اجرای مصوبه مذکور باشیم. دستورالعمل مذکور شامل تمام پرونده‌های موجود به جز پرونده‌هایی که اجرای احکام آن‌ها به اتمام رسیده و مختومه شده، خواهد شد. این مسیر به طور واضح به عنوان روندی برای خوداظهاری دستگاه‌های استخراج ارزهای دیجیتال ایجاد شده و تصمیم در خصوص بهره‌گیری و عواقب آن کاملا بر عهده خود فرد است.

رئیس کارگروه استخراج انجمن بلاکچین ایران در مورد مهلت فرآیند اجرایی این دستورالعمل‌ها بیان کرد:

پس از آغاز، فرصتی یک ماهه لحاظ شده تا هر شخصی با صلاحدید خود در این فرآیند شرکت نماید. اینکه در آینده و پس از بسته شدن پرونده‌های تعزیراتی و ثبت دستگاه‌های استخراج ارزهای دیجیتال چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد و جوانب آن هنوز بر همگان حتی متولیان امر روشن نیست. ولی به طور قطع پس از اتمام این ضرب الاجل مذکور هرگونه برخوردی که با دستگاه‌های غیرمجاز استخراج ارزهای دیجیتال صورت گیرد قابل مذاکره و دفاع از جانب هیچ شخصی نخواهد بود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:

هنوز موانع دیگری در این مسیر همانند تمدید مجوزهای صادره وزارت صمت که مهلت بهره‌برداری از آن‌ها به اتمام رسیده برای برخورداری از این فرصت وجود دارد و در انجمن بلاکچین ایران با تمام توان در حال پیگیری جهت رفع این موانع هستیم.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *