نهنگ­‌های رمزارز بی‌سر و صدا در حال خرید اتریوم هستند

نهنگ­‌های رمزارز بی‌سروصدا در حال جمع‌آوری اتریوم هستند | همتاپی

داده­‌های موجود در پلتفرم اطلاعاتی رمزارز نشان می‌­دهد در حالی که ارزش دومین رمزارز بزرگ بی‌سروصدا در حال افزایش است، سرمایه‌داران به خرید اتریوم پرداخته‌­اند.

مقاله پیشنهادی: اتریوم چیست

سانتیمنت (Santiment) در پست جدید توییتر خود به 36,600 دنبال‌کننده خود می‌­گوید تعداد آدرس‌­هایی که بیش از 10 هزار اتریو‌م دارند در طی دو ماه گذشته افزایش یافته است در حالی که آدرس‌­هایی که دارای 10,000 اتریوم یا کمتر می‌باشند در این مدت کاهش یافته‌­اند. 

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

با عبور قیمت اتریوم از 750 دلار برای اولین بار در 31 ماه گذشته، در مقایسه با 2 ماه پیش متوجه شدیم 39 مورد از آدرس والت‌های اتریوم، بیش از 10,000 اتریوم دارند. و از طرفی، در این مدت تعداد آدرس­‌هایی که دارای 1 تا 10,000 اتر بودند کاهش یافته است.

نهنگ­‌های رمزارز بی‌سروصدا در حال جمع‌آوری اتریوم هستند | همتاپی

منبع: Santiment

به علاوه، نمودار سانتیمنت نشان می‌­دهد تعداد آدرس­‌هایی که بین 1 تا 100 اتریوم دارند در 19 دسامبر به شدت افت کرده است.

این شرکت تحلیلی رمز ارزها اشاره می‌­کند مشکل مربوط به امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) این افت شدید را بیشتر کرده است.

این افت گسترده­‌ی دو هفته گذشته، ما را نیز متعجب کرد. این مسئله با توجه به اینکه میزان افت چقدر بوده است، به سادگی می‌­تواند مربوط به دیفای (DeFi) باشد.

از آنجایی که در تعداد دارندگانی که به مدت کوتاه اتریوم نگه داشته‌اند یک افت ناگهایی ایجاد شده است، الکس ساندرز (Alex Saunders)، معامله‌­گر رمزارزها، می­‌گوید این امر می‌تواند نشانه خوبی برای آینده پلتفرم پیشرو قراردادهای هوشمند باشد.

نهنگ­‌ها از خرده‌فروشان، اتریوم می‌خرند. این دقیقاً همان اتفاقی است که برای بیت کوین در بازه 10,000 تا 13,000 دلار، قبل از انفجار قیمت این ارز دیجیتال، رخ داد.

در حالی که بیت کوین به بالاترین اوج خود رسیده است، اتریوم هنوز نتوانسته است دوباره به اوج رکورد خود در سال 2018 یعنی 1432 دلار بازگردد. اکنون اتریوم در حدود 1,030 یا به عبارتی تقریباً 30 درصد کمتر از اوج قیمت خود در سه سال پیش معامله می‌شود.

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *