تحلیل و پیش بینی قیمت مانا (MANA)

تحلیل و پیش بینی قیمت مانا | همتاپی

چه عواملی در افزایش و کاهش قیمت ارز دیجیتال مانا تاثیر دارد؟ تحلیل گران بازار ارزهای دیجیتال درباره تحلیل و پیش بینی قیمت مانا چه نظری دارند؟

در جدول زیر می‌توانید آخرین اخبار تحلیل و پیش بینی کوتاه‌مدت را مطالعه نمایید تا بتوانید برای خرید ارز مانا بهتر تصمیم بگیرید. 

پیگیری اخبار و تحلیل قیمت مانا به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال مطرح بازار می‌تواند به شما در خرید و فروش و سرمایه گذاری در مانا کمک زیادی کند.

امروزه تعامل و روابط اجتماعی انسان‌ها به شدت مجازی شده است و نمی‌توان رونق اخیر رسانه‌های اجتماعی را نادیده گرفت. اکثر مردم روابط اجتماعی و تجاری خود را از طریق تلفن یا لپ تاپ انجام می‌دهند. خرید زمین با ارز فیات چیز تازه‌ای نیست، اما خرید زمینِ مجازی از طریق ارزهای مجازی یک مفهوم کاملاً جدید است. در ادامه، نمای کلی و پیش بینی قیمت مانا (MANA) را ملاحظه می‌کنید.

نمای کلی دیسنترالند (Decentraland) 

پلتفرم دیسنترا‌لند (Decentraland) بر اساس بلاکچین اتریوم و با سابقه مالکیت غیرقابل انکار ایجاد شده است تا کنترلی کاملاً جدید بر زمینِ مجازی کاربران ایجاد کند؛ کاربران می‌توانند برنامه‌های واقعیت مجازی را از طریق دیسنترالند خریداری، ساخته و کسب درآمد کنند.

کاربران دیسنترالند می‌توانند به نحو بهتری مسئولیت محیط و برنامه‌هایی را که در زمین خود ایجاد می‌کنند، بر عهده بگیرند. حساب رسمی رسانه‌های اجتماعی این پلتفرم معمولاً رویداد‌های پیش رو را اعلام می‌کند. در دیسنترالند، داده‌های جامعی از معامله‌ی انجام شده، بر روی بلاکچین ثبت می‌شود؛ در نتیجه، اطلاعات این پلتفرمِ واقعیت مجازی امن و مطمئن است.

  • دیسنترالند (مانا): یک شگفتی مجازی

تمام دارایی‌ها و قطعات زمین (مشخص شده) در بازی را (مانند جاده‌ها و میدان‌ها) می‌توان با توکن بومی این پلتفرم به نام مانا (MANA) خریداری کرد. مالکیتِ زمین یک توکن غیر قابل تعویض (NFT) است که بر روی بلاکچین غیرمتمرکز اتریوم (Ethereum) با استفاده از استانداردهای ERC-721 ثبت شده است، به همین دلیل، قابلیت انتقال و امنیت بالا به عنوان ویژگی‌های برجسته بازی‌های متاورسی (metaverse) به شمار می‌رود.

اگرچه هنوز در مراحل اولیه دنیاهای مجازی هستیم، اما پروژه دیسنترالند به طور خاص برای جذب بازیکنانی (در رده سنی نوجوانان و جوانان) طراحی شده است که بیشتر به دنبال معاشرت و ارتباطات انسانی عمیق‌تر هستند، تا جستجوی گنج. در ژانویه 2022، دیسنترالند قدم دیگری به سوی هدف خود (یعنی پذیرش و مقبولیت گسترده) برداشت، از جمله: پوشش مجازی مسابقات تنیس اوپن استرالیا (شروع از 17 ژانویه)، در هم آمیختن متاورس و واقعیت، تجربه پخش زنده، و بسیاری موارد دیگر. بیایید عمیق‌تر به تحلیل و پیش بینی قیمت مانا بپردازیم.

  • دیسنترالند (Decentraland): پایه گذاری

به‌ عنوان سریع‌ترین دنیای مجازیِ در حال رشد، دیسنترالند توسط یک گروه آرژانتینی در سال 2016، توسط استبان اوردانو (Esteban Ordano) و آریل میلیچ (Ariel Meilich)، و جیمز اشتون (James Ashton) (به عنوان مدیرعامل) توسعه داده شد. دیسنترالند 25.5 میلیون دلار بودجه از شش کاربر برجسته جمع آوری کرده است، شامل: آنیموکا برندز (Animoca Brands)، بوست وی سی (Boost VC)، فابریک ونچرز (Fabric Ventures)، جنسیس وان کپیتال (Genesis One Capital)، فاندامنتال لبز (Fundamental Labs) و جورج بورک (George Burke).

توسعه دهندگان دیسنترالند رویکرد بسیار متفکرانه‌ای را برای ساختن لایه‌های اساسی بازی در پیش گرفته‌اند. پروژه‌ها و مشارکت‌های جدیدی در بازار ارزهای دیجیتال در حال انجام است تا این دنیای دیجیتال را به یک واقعیت جایگزینِ پیچیده و جذاب تبدیل کند، که احتمالاً همه‌جانبه و اعتیادآور خواهد شد.

املاک دیجیتالی یکی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در جهان مجازی است که ارزش بررسی دارد. سرمایه‌گذاران مطمئناً از یادگیری اقتصاد مبتنی بر پلتفرمِ واقعیت مجازی و کسب تجربیات هیجان‌انگیز سود خواهند برد. تعجبی ندارد که تلفیق هنر، موسیقی و گرافیک، می‌تواند دیسنترالند را به یک ابزار سرمایه گذاری جایگزین و پرسود تبدیل ‌کند.

  • دیسنترالند (مانا): تحلیل تکنیکال و داده‌های تاریخی

از همان ابتدا و طبق آخرین اخبار و توصیه‌های سرمایه گذاریِ کارشناسان و تحلیلگرانِ ارزهای دیجیتال، توکن مانا هیچ حرکتی از خود نشان نداد و کاربران نیز هیچ امیدی به آن نداشتند. اگرچه تغییرات و پیشرفت‌هایی در فناوری بلاکچین رخ داد، اما این دارایی همچنان بی حرکت ماند.

در زمان عرضه، در دسامبر 2017، قیمت دیسنترالند حدود 0.024 دلار بود. بعداً قیمت این ارز دیجیتال افزایش یافت و از مرز 0.24 دلار عبور کرد، اما دوباره به سطوح حمایت قبلی بازگشت. قیمت دیسنترالند تحرکات گسترده‌ای را نشان نداد و تا ابتدای سال جاری در همان محدوده قیمتی خرید و فروش شد. پس از آن، دیسنترالند مسیر خود را در میان بسیاری از همتایانِ دیگر باز کرد.

در واقع، رشد قیمت مانا از دسامبر 2020 شروع شد، زمانی که قیمت آن به حدود 0.80 دلار افزایش یافت. تا آوریل 2021، مانا به همین روند ادامه داد و قیمت آن به سطح قیمتی جدید 1.56 دلار رسید. پس از مدتی، قیمت مانا وارد روند نزولی شد و قیمت این ارز دیجیتال به زیر 0.65 دلار سقوط کرد.

سپس، کوین‌های مانا تا پایان اکتبر مورد توجه قرار گرفتند و افزایش قیمت شدیدی را ثبت کردند، به‌طوری‌که قیمت دیسنترالند به بالای 3.5 دلار رسید. پس از آن، مانا با روند صعودیِ قابل توجهی به کار خود ادامه داد. در نوامبر گذشته، دیسنترالند سقف تاریخی 5.90 دلار را ثبت کرد. با این حال، پس از رسیدن به این رکورد جدید، قیمت مانا با اصلاح قیمت سنگینی روبرو شد و قیمت این توکن به حدود 2 دلار رسید. پس از آن، قیمت دیسنترالند دوباره به سطح قیمتی در حدود 3 دلار افزایش یافت.

قیمت‌ اکثر کوین‌های دیجیتال دارای نوسانات بسیار زیادی بوده‌اند و در دوره‌های پرنوسان ریسک بالایی در معاملات ارزهای دیجیتال وجود دارد. به معامله گران توصیه می‌شود که پیش بینی بازار و تحقیقات خود را قبل از معامله انجام دهند تا ریسک موجود را به حداقل برسانند. درست مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال، مانا را می‌توان از طریق صرافی‌های ارز دیجیتال مانند بایننس (Binance) و هوبی گلوبال (Huobi Global) خریداری کرد.             

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا در سال‌های 2022 تا 2026

بر اساس تحلیل تکنیکال، قیمت دیسنترالند در مقایسه با سایر دارایی‌های دیجیتال، سفری تاریخی داشته است و این می‌تواند دلیل اصلی محبوبیت آن نیز باشد. قیمت ارز دیجیتال دیسنترالند در زمان انتشار این تحلیل 3.04 دلار است، همچنین ارزش بازار 5,637,457,701.47 دلار، حجم معاملات 24 ساعته 1,231,000,753 دلار، و عرضه‌ی در گردش مانا به میزان 1,832,129,198 است. لازم به ذکر است در 24 ساعت گذشته، قیمت دیسنترالند به میزان %6.09 کاهش یافته است.

نمودار روزانه قیمت دیسنترالند به دلار امریکا (18 فوریه 2022) | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار روزانه قیمت دیسنترالند به دلار امریکا (18 فوریه 2022). منبع: تریدینگ ویو

با غلبه بر همه موانع، توکن مانا قرار است معیاری (benchmark) برای عملکرد خود داشته باشد و جامعه سرمایه گذاران بزرگی را جذب کند؛ در این صورت، مانا می‌تواند از همه انتظارات (از نظر رشد کلی) فراتر رود. پیش بینی قیمت دیسنترالند برای سال‌های آینده به شرح زیر است:

  • پیش بینی قیمت مانا در سال 2022

با توجه به این که احتمالا هیچ تکانه ناگهانی برای بازار ارزهای دیجیتال در پیش نیست، توکن دیسنترالند (مانا) کاملاً آماده است تا موقعیت خود را به عنوان یک جاذبه اصلی در بین بسیاری از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران حفظ کند. طبق پیش بینی‌های مثبت در مورد قیمت و ارزش بازارِ (market capitalization) مانا در آینده، در سال 2022، مسیر پیش روی این توکن می‌تواند هموار باشد، به شرط این که قیمت دیسنترالند افزایش یابد و از تمام موانع بالاتر از قیمت 4.8 دلار در بازار ارزهای دیجیتال عبور کند.

پیش بینی قیمت مانا توسط کارشناسان نشان می‌دهد که سرمایه گذاری در سطح قیمت فعلی ممکن است بازده قابل توجهی را در کوتاه مدت نصیب معامله گران کند و آن‌ها می‌توانند تصمیم بگیرند که در دیسنترالند سرمایه گذاری کنند یا خیر.

طبق پیش بینی‌ها، قیمت مانا تا سال 2022 به رقم 5.1 دلار خواهد رسید. قیمت دیسنترالند می‌تواند تا ماه دسامبر به 5.8 دلار افزایش یابد. تحلیلگرانِ بازار پیش بینی می‌کنند که مانا تا پایان سال آینده در حدود 8 دلار خرید و فروش شود، که در این صورت، 279 درصد بیشتر از قیمت فعلی آن در زمان نگارش این مقاله است.

  • پیش بینی قیمت رمزارز مانا در سال 2023

دیسنترالند (مانا) یک شبکه سریع و قابل اعتماد ایجاد کرده است و با تجربه کاربری (user experience) محصول کار می‌کند. بر اساس پیش بینی‌ها، این ویژگی‌ها می‌توانند به توکن مانا کمک کنند تا در سال 2023 قیمت بسیار بالاتری معادل 6.7 دلار را به دست آورد. طبق پیش بینی‌ها، اگر تلاش برای ارزهای دیجیتالِ کاربردی تا سال 2023 ادامه پیدا کند، قیمت مانا ممکن است شتاب بیشتری بگیرد.

  • پیش بینی قیمت مانا در سال 2024

برای سال 2024، پیش بینی‌های مختلفی برای دیسنترالند (مانا) وجود دارد. با در نظر گرفتن اطلاعیه‌ها در مورد پیشرفت و فناوری‌هایی که شرکت در حال طراحی است، پیش بینی‌ می‌شود که قیمت مانا شاید به رقم 8 دلار در بازار ارزهای دیجیتال برسد.

  • پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا در سال 2025

دیسنترالند در ابتکارات اجتماعی نیز فعال است و به همین خاطر می‌توان به رشد آینده‌ی توکن از نظر عوامل مختلفی مانند قیمت‌، حجم معاملات، ارتقاء، و غیره خوش بین بود. ابتکاراتِ دیسنترالند با تمرکز بر روی آموزش، توسعه و نوآوری، همچنان به حرکت خود ادامه می‌دهد و می‌تواند ارزش بازار قابل توجهی را به دست آورد. طبق پیش بینی‌ها، توکن مانا ممکن است پس از غلبه بر سطح مقاومت روانی، به رقم قابل توجه 10 دلار برسد.

  • پیش بینی قیمت مانا در سال 2026

در سال 2026، اگر وضعیت همه بازارها مساعد باشد، مانا به عنوان یک دارایی دیجیتال می‌تواند تمام موانع را پشت سر بگذارد و عملکرد قدرتمندی داشته باشد و همان‌طورکه در بالا گفته شد، به اوج خود برسد. با توجه به پیش بینی قیمت آینده، همچنین روندهای قیمت و داده‌های تاریخی مانا، قیمت این توکن ممکن است تا پایان سال 2026 به رقم 12.5 دلار برسد.

  • پیش بینی قیمت مانا در سال 2030

طبق تحلیل قیمت دیسنترالند توسط کارشناسان، انتظار می‌رود میانگین قیمت توکن‌ مانا تا سال 2030 به رقم 97 دلار برسد. همچنین، چشم‌انداز مثبتی برای قیمت دیسنترالند در سال 2030 پیش بینی می‌شود و تخمین زده می‌شود که قیمت مانا در پایان نیمه اول سال 2030، بالای رقم 80 دلار معامله شود. قیمت ارز دیجیتال مانا در بهترین حالت ممکن است تا 110 دلار افزایش یابد.

آینده‌ی ارز دیجیتال مانا

بررسی پیش بینی‌های آینده مانا برای کوتاه‌مدت نشان می‌دهد که قیمت این توکن در سال ۲۰۲۳ ممکن است به رقم ۶ دلار برسد و انتظار می‌رود میانگین قیمت در یک سال به بالای 4 دلار برسد. طبق پیش بینی‌ها، انتظار می‌رود قیمت مانا رشد کوتاه‌مدتی را از موقعیت فعلی خود تجربه کند و قیمت آن به میزان 3.9 دلار در نیمه اول سال 2022، و به میزان 10 دلار در نیمه اول سال 2025 افزایش یابد؛ در این صورت، قیمت مانا به ترتیب 23 و 215 درصد نسبت به قیمت امروز افزایش خواهد یافت. مانا ممکن است در آینده به رکورد‌های قیمتی جدیدی برسد و ارزش آن را داشته باشد که به پرتفولیو افراد اضافه شود.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش مانا صرافی ارز دیجیتال همتا پی

منبع: cryptonewsz.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام. من شنیدم فقط صرافی هایی که احراز هویت لازم و ضروری هستش رو میشه بهش اعتماد کرد یکی از مهمترین دلایلی که باعث شد این صرافی رو انتخاب کنم اینه که احراز هویت رو باید انجام بدم.

  2. ما در دیسنترالند فقط میتونیم ارز مانا انتقال بدیم یا ارز های دیگه هم میتونیم ؟

    1. سلام دوست عزیز

      بله پلتفرم معاملاتی همتاپی از ارز دیجیتال مانا پشتیبانی می‌کند. شما با ثبت نام و احراز هویت در همتاپی می‌توانید با ریال و تتر برای خرید مانا اقدام نمایید.

  3. سلام وقت بخیر.
    ایا در دیسنترالند صرافی هم وجود داره؟که از داخل پلتفرم ارز رو چنج کنیم و این امر امکان پذیر است؟

    1. سلام دوست عزیز

      شما با ثبت نام در همتاپی می‌توانید از طریق خرید و فروش مستقیم با سامانه و تالار معاملات با تتر به خرید و فروش ارز دیجیتال مانا بپردازید.

  4. تفاوت مانا و دسنترالند رو بفرمایید؟دوتاییش اسم ارز هست یا اسم یک زمین مجازی؟
    لطفا پاسخ بدین.ممنون

    1. سلام دوست عزیز

      دیسنترالند یک پلتفرم واقعیت مجازی است که بصورت غیرمتمرکز می‌باشد. کاربران در فضای دیسنترالند می‌توانند به خرید و فروش زمین برپردازند. ارز دیجیتال بومی این پلتفرم مانا (MANA) می‌بشاد. مانا در فضای دیسنتارلند حکم پول در دنیای واقعی را دارد.