علیرغم بازگشت قیمت، احتمال می‌رود بیتکوین به ۲۴,۰۰۰ دلار برسد

علیرغم بازگشت قیمت، بیتکوین همچنان می‌تواند 24,000 دلار برسد

یکی از تحلیلگران ارزهای دیجیتال، سناریوی نزولی را برای بیتکوین توصیف کرد. این تحلیلگر احتمال می‌دهد بیت کوین تا 24,000 دلار سقوط کند.

با وجود اینکه قیمت بیت کوین در یک روز چند هزار دلار بالا رفت و ریزش خود را تا حدی جبران کرد، همچنان می‌توان احتمال رفتار نامطلوب از قیمت را داشت. علاوه بر این، این تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال اشاره کرد که بیت کوین در حدود 24,000 کف سازی خواهد کرد.

ذخایر کوتاه مدت بیتکوین، بازار نزولی را نشان می‌دهد

48 ساعت گذشته برای این رمز ارز پر از آشفتگی بود. بیت کوین در اوایل هفته حدود 36,000 دلار معامله می‌شد، اما بیش از 7,000 دلار سقوط کرد و به پایین‌تر از 29,000 دلار رسید.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

پس از اینکه قیمت به این نقطه رسید(که پایین‌ترین نقطه از ژانویه 2021 نیز بود) گاوها کنترل  را به دست گرفتند و ریزش را تا حدی جبران کردند. در کمتر از یک روز، بیت کوین بیش از 5,000 دلار صعود کرد و در حال حاضر در حدود 34,000 دلار معامله می‌شود.

با وجود این صعود چشمگیر، برخی از داده‌های موجود نشان می‌دهد که بیتکوین ممکن است همچنان از شرایط نزولی خارج نشده باشد. شرکت کریپتوکوانت (CryptoQuant) با بررسی ذخایر کوتاه مدت بیتکوین در صرافی‌های متمرکز اذعان دارد که ذخایر بیتکوین اکنون دارای نوسانات یکسان یا رو به بالاست (در کوتاه مدت). به عبارت دیگر، می‌توان در آینده انتظار قیمت 30,000 دلار یا حتی پایین‌تر را داشت.

علت این امر آن است، هنگامی که روند ذخایر بیتکوین صعودی می‌شود، روند قیمت معمولا نزولی است و در کل با هم رابطه معکوس دارند. همچنین، روند ذخایر استیبل کوین‌ها در حال افزایش است. اما علت این امر واریز استیبل کوین‌ها به صرافی‌ها نیست بلکه کاربران در حال فروش بیتکوین هستند.

نمودار ذخایر بیت کوین در صرافی‌های ارز دیجیتال. منبع کریپتوکوانت

نمودار ذخایر بیت کوین در صرافی‌های ارز دیجیتال. منبع کریپتوکوانت

آیا قیمت بیتکوین تا 24,000 دلار سقوط می‌کند؟

همچنین تحلیلگر محبوب رمز ارزها با آیدی توییتر Crypto_Ed_NL معتقد است که صعود اخیر بیت کوین ادامه‌دار نخواهد بود. وی با اشاره به نظریه امواج الیوت خاطر نشان کرد که بیت کوین (BTC) در حال حاضر در موج چهارم (اصلاحی) قرار دارد که می‌تواند حداکثر تا ناحیه قیمتی 35,000 تا 36,000 بالا رود.

نمودار قیمت بیت کوین. منبع: توییتر

نمودار قیمت بیت کوین. منبع: توییتر

مسیر قیمت در این الگوی قیمتی نیز مجددا به سمت پایین ترسیم شده است تا آخرین موج نزولی تکمیل شود. به نظر وی، این اصلاح بزرگی برای قیمت پنج رقمی بیت کوین است که ممکن است بیتکوین را به حدود 24,000 دلار برساند.

اگر این پیش بینی واقعاً محقق شود، بیتکوین به پایین‌ترین قیمت ممکن از اواخر دسامبر سال 2020 تا به امروز خواهد رسید.

از نظر من حرکات دیروز بیتکوین یک تله برای فروشندگان بود، بنابراین نظر من برای سقوط تا 27,000 برگشت.
در حال حاضر، ما دوباره به رنج قیمتی قبل برگشتیم. قراردادهای آتی بیت کوین در روز جمعه منقضی خواهد شد که باعث به وجود آمدن فشار صعودی می‌شود.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *