پیش بینی قیمت لایت کوین: ارتقاء MWEB لایتکوین آماده بهره‌برداری است

پیش بینی قیمت لایت کوین: ارتقاء MWEB شبکه لایت کوین آماده بهره‌برداری است | همتاپی

ارتقاء Mimblewimble که بر حریم خصوصی تمرکز دارد، شبکه لایت کوین (Litecoin) را به کانون توجه فعالان حوزه ارزهای دیجیتال تبدیل کرد.

علیرغم نوسانات بازار جهانی ارزهای دیجیتال، برخی از این دارایی‌ها با توجه به تحولات، سودمندی، برتری و حرکات قیمت، عملکرد فوق‌العاده خوبی داشته‌اند. یکی از این دارایی‌های دیجیتال، لایت کوین است که با عرضه‌ گسترده و مزایای ارائه شده در سال جاری توانسته است به پیشرفت قابل توجهی دست یابد.

مقاله پیشنهادی: لایت کوین چیست

ارتقاء MWEB لایتکوین فضای ارزهای دیجیتال را متحول کرده است. به طوری که در حال حاضر این ارز دیجیتال به کانون توجه تبدیل شده است. ارتقاء MWEB ضمن این که بزرگ‌ترین بروزرسانی در تاریخ این پروتکل است، دارای ارزش ذاتی قابل توجهی نیز می‌باشد. 

پیش بینی آینده لایت کوین

همانطور که قبلاً توسط کوین پدیا (CoinPedia) گزارش شد، ارتقاء MWEB لایتکوین در حال حاضر فعال است. پروتکل میمبل ویمبل (Mimblewimble) که برای اولین بار در حدود سال 2019 مورد توجه قرار گرفت، اکنون پس از سال‌ها آزمایش مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. MWEB به ویژگی‌های حریم خصوصی و مقیاس‌پذیری توجه دارد که همین امر لایت کوین را نسبت به رقبایش در جایگاه بالاتری قرار خواهد داد.

به گفته سازندگان، MWEB و تپ روت (Taproot) هر دو بخشی از نسخه 0.21.2 هسته لایتکوین هستند. اگرچه این ارتقاء عرضه شده است، اما استفاده از آن به زمان بیشتری نیاز دارد. زیرا BIP8 با آستانه فعال‌سازی %75 و محدودیت زمانی 1 ساله توسط سازندگان استفاده می‌شود. ماینرهای لایتکوین باید نسخه جدید را بروزرسانی و بر فعال‌سازی آن نظارت کنند. این ارتقاء به دلیل سهولت استفاده، مورد استقبال گروه‌های مختلفی قرار گرفته است.

خرید ملک مسکونی با لایت کوین

جین سایمون (Gene Simmon) برای فروش منزل مسکونی خود لایتکوین را، مانند سایر ارزهای دیجیتال، خواهد پذیرفت. این موضوع جامعه لایت کوین را به تعجب واداشته است. قیمت ملک مسکونی وی در نوادا، 13.5 میلیون دلار برآورد شده است. جین سایمون علاقه زیادی به ارزهای دیجیتال دارد و چندین بار در پلتفرم‌های عمومی مربوط به دارایی‌های دیجیتال نیز ظاهر شده است.

به طور خلاصه، %100 زمان کار شبکه، سرمایه‌ گذاری سازمانی، آدرس‌های رو به رشد لایتکوین، حریم خصوصی، مقیاس‌پذیری، زمان تراکنش و کارمزد، نقاط قوت این دارایی دیجیتال هستند که پس از عملکرد کامل MWEB پیشرفت بیشتری نیز خواهند داشت.

براساس نظر کارشناسان در خصوص پیش بینی قیمت لایت کوین، حامیان لایتکوین مشتاقانه منتظر هستند که قیمت این ارز دیجیتال تا پایان سال به 1,000 دلار برسد. علاوه بر این، بحث‌هایی در مورد هاوینگ لایت کوین (LTC halving) نیز مطرح است که انتظار می‌رود سال آینده انجام شود. این امر، عرضه لایتکوین را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش لایت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *