تحلیل قیمت اتریوم: آیا احتمال سقوط قیمت اتر به زیر ۴,۰۰۰ وجود دارد؟

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم: آیا احتمال سقوط قیمت اتر به زیر 4,000 وجود دارد؟ | همتاپی

یکی از معامله‌گران و تحلیلگران شناخته شده ارزهای دیجیتال، این موضوع را بررسی کرد که اگر قیمت اتریوم (ETH) نتواند محدوده پشتیبانی را در سطح 4,000 دلار حفظ کند، چه اتفاقاتی می‌تواند برای اتریوم رخ دهد.

تحلیلگر شناخته شده‎‌ای با نام مستعار Cred، در ویدیویی که برای تعیین استراتژی جدید در کانال یوتیوب TechnicalRoundup منتشر کرد، شکست محدوده (breakout) بالای 4,000 دلاری اتریوم را بررسی کرد تا منطقی بودن فرآیند پیدا کردن قیمت‌ (price discovery) را برای اتریوم انجام دهد.

با در نظر گرفتن احتمال ناموفق بودن قیمت اتریوم در شکست این محدوده، Cred سعی دارد مناطق بالقوه‌ای که این پلتفرم قراردادهای هوشمند می‌تواند برای کف بالاتر (higher low) ایجاد کند را شناسایی کند.

وی گفت: 

در صورتی که این شکست محدوده حفظ شود، بسیار عالی خواهد بود، زیرا در آن صورت قیمت اتریوم روی بالاترین حد مقاومت نمودار هفتگی، و در آستانه شکست محدوده خود قرار دارد. که این خوب است. اما اگر این محدوده حفظ نشود، فکر می‌کنم یک محدوده پشتیبانی کاملا واضح و خوب بین سطوح 3,000 تا 3,500 دلار وجود دارد.

از نظر مناطق مورد انتظار برای کف بالاتر قیمت نیز، باید چیزی در همین حدود باشد، چون غیر از این قیمت دیگری در آن محدوده وجود ندارد.

این تحلیلگر ارزهای دیجیتال دیدگاه کلی خود را در مورد پیش بینی قیمت اتریوم در هفته‌ها و ماه‌های آینده نیز اعلام کرد. به گفته Cred، نحوه واکنش قیمت اتریوم به سطوح 4,000 و 3,000 دلاری می‌تواند تعیین کند که آیا قیمت آن می‌تواند بالاتر رود یا خیر. 

به عقیده وی: اگر بخواهیم به صورت اجمالی در مورد اتفاقات احتمالی اتریوم صحبت کنیم، باید بگوییم: 

اگر قیمت اتریوم بالاتر از 4,000 دلار باشد، قیمت بالاتر، و اگر زیر 4,000 دلار باشد، در کوتاه مدت کاهش خواهد داشت، اما تا زمانی که محدوده 3,000 دلاری حفظ شود، در حالت کلان، روند قیمت رو به بالا خواهد بود. تصور می‌کنم اگر قیمت اتریوم به کمتر از 3,000 دلار برسد، آن گاه شرایط کاملاً تغییر خواهد کرد و به موجب آن شاهد عدم موفقیت در شکست محدوده در بازه زمانی چند ماهه، و سپس عبور از محدوده پشتیبانی خواهیم بود که این امر ساختار بازار هفتگی را تهدید می‌کند. در واقع، این یکی از بدترین نمودارهایی است که می‌توانید با آن مواجه شوید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *