تحلیل قیمت اتریوم: اتر توانست سطح حمایت کلیدی خود را حفظ کند

تحلیل قیمت اتریوم: اتر توانست سطح حمایت کلیدی خود را حفظ کند | همتاپی

علی رغم اینکه اتریوم توانست سطح 4000 را حفظ کند اما به عقیده بسیاری از تحلیلگران حرکت صعودی اخیر این ارز دیجیتال چندان قوی نبود.

سطح کلیدی حمایت: 4000 دلار

سطوح کلیدی مقاومت: 4435 دلار، 4868 دلار (ATH)

اگرچه اتر‌یوم دقیقاً بالای سطح حمایتی 4000 دلار قرار گرفته است اما در این محدوده حجم و نوسان کمی دارد. با توجه به تعطیلات آخر هفته و شروع سال جدید میلادی، این رفتار طبیعی است. سطح مقاومت کلیدی اتریوم نیز مقداری بالاتر و در قیمت 4435 دلار قرار دارد و براساس رفتار فعلی بازار، بعید به نظر می‌رسد که قیمت اتریوم بتواند در آینده‌ای نزدیک این سطح را تست کند. مومنتوم ممکن است در هفته آینده، قبل از سال جدید، یا با شروع سال 2022 بازگردد.

نمودار قیمت اتریوم به دلار | همتاپی

نمودار قیمت اتریوم به دلار. منبع: تریدینگ ویو

تحلیل قیمت اتریوم با استفاده از  اندیکاتورهای تکنیکال

حجم معاملات: حجم خرید و فروش اتریوم در حال حاضر بسیار کم است. بنابراین محتمل‌ترین سناریو برای اتریو‌م حرکت رنج در محدوده فعلی است.

RSI: شاخص قدرت نسبی (RSI) این اندیکاتور به دلیل فقدان مومنتوم و حجم، در تایم روزانه، در حال نزول است. روزهای آینده در انتخاب جهت قیمت، تعیین کننده خواهد بود.

اندیکاتور MACD: شاخص مکدی (MACD) به صورت صعودی باقی مانده است چرا که هیستوگرام ها در زمان نگارش این مقاله به بالاترین حد خود رسیده اند. اگر قیمت اتریو‌م صعودی نشود، ممکن است این رویداد یک هشدار قوی باشد که فروشندگان قیمت را در دست گرفته اند.

نمودار تحلیل قیمت اتریوم | همتاپی

نمودار تحلیل قیمت اتریوم. منبع: تریدینگ 

سوگیری: نمودار تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم نشان می‌دهد سوگیری قیمت این ارز دیجیتال در حال حاضر خنثی است. علیرغم این که قیمت اتریو‌م بالای 4000 دلار قرار گرفته است اما در حال حاضر انگیزه ای برای سوق دادن اتریو‌م به هیچ سمتی وجود ندارد. 

پیش بینی کوتاه‌مدت قیمت اتریوم

تا زمانی که اتریو‌م بیشتر از 4000 دلار خرید و فروش می شود همه چیز خوب است.  این سطح کلیدی باید با حجم و مومنتوم خرید پشتیبانی شود که هیچکدام در حال حاضر وجود ندارد.

پس حرکات فعلی اتریوم بسیار ضعیف‌اند. به همین دلیل، به محض بازگشت حجم و نوسانات، هیچ تضمینی وجود ندارد که خریداران در این مبارزه پیروز شوند. بهتر است محتاط باشید، به خصوص اگر اتریو‌م کندل روزانه را زیر 4000 دلار ببندد.

 تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *