آیا زمان خرید بیت کوین فرا رسیده است؟

تحلیل قیمت بیت کوین: آیا زمان خرید بیت کوین فرا رسیده است؟ | همتاپی

آیا زمان خرید بیت کوین فرا رسیده است؟ پس از شکست مقاومت 45,000 دلاری در 27 مارس، قیمت بیت کوین (BTC) در هفته گذشته به شدت نوسان داشت. با این حال، این مرحله آزمایش مجدد شبیه الگوی مثلث متقارن در بازه زمانی کوتاه‌تر است، که می‌تواند دوباره روند صعودی را آغاز کند. 

همزمان با نوسانات قیمت بیتکوین شرکت مایکرواستراتژی Microstrategy ($MSTR) اعلام کرد 4167 بیت کوین با قیمت متوسط 45,714 خریداری کرده است. 

الگوی مثلث صعودی، فاز انباشت بیتکوین (BTC) را در سه ماهه آخر نشان می‌دهد. شکست مقاومت 45,000 دلاری باعث ادامه روند صعودی شد و در 30 مارس به 48,182 دلار رسید.

نمودار تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین نشان می‌دهد از هفته گذشته، قیمت بیت کوین در مرحله آزمایش مجدد باقی مانده است. بیتکوین طی این روزها سعی کرده است بالاتر از مقاومت شکسته شده باقی بماند. با این حال، این عدم قطعیت در بازار باعث ایجاد یک الگوی مثلث تقارن در نمودار چهار ساعته قیمت بیتکوین شده است.

شکست مقاومت این الگو صعودی باعث تکرار حرکت صعودی بیتکوین می‌­شود و به خریداران اجازه می‌دهد تا قیمت 48,000 دلار را بشکنند. شکست مقاومت بعدی و بسته شدن کندل قیمت بالاتر از این مقاومت، نشان دهنده شروع حرکت روند صعودی تا هدف بعدی در 52,000 دلار است.

در مقابل، این مثلث می‌تواند باعث ایجاد کاهش قیمت شده و قیمت بیتکوین را به زیر سطح پشتیبانی 45,000 دلار برساند.

  •         سطح کلیدی مقاومت: 48,000 دلار، 52,500 دلار
  •         سطح کلیدی پشتیبانی: 45,000 دلار، 42,000 دلار

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین

میانگین متحرک نمایی 200 روزه که هم­راستا با پشتیبانی 45,000 دلاری است، باعث حفظ روند صعودی بیتکوین می‌­شود. علاوه بر این، شیب‌های رو به رشد میانگین متحرک 20 و 50 روزه می‌­تواند به زودی به قیمت بیتکوین برسند و پشتیبانی و حمایت کف را افزایش دهند.

شیب شاخص قدرت نسبی (RSI) در 30 مارس، از خط گردن اشباع خرید (80) برگشت و به زیر SMA 14 رسید. با این حال، این عقب نشینی جزئی باعث ایجاد ثبات در بازار می‌­شود و یک رشد دیگر را فراهم می‌­کند.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *