افزایش ۱۷۰۰ درصدی نرخ توکن‌سوزی شیبا اینو، در آستانه راه اندازی شیباریوم

افزایش 1700 درصدی نرخ توکن‌سوزی شیبا اینو، در آستانه راه اندازی شیباریوم | همتاپی

نرخ توکن سوزی ارز دیجیتال شیبا اینو که شهرت زیادی در جهان دارد، در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱,۷۰۰ درصد افزایش یافته است.

شیبا اینو، دومین میم کوین بازار ارزهای دیجیتال، توجه معامله‌گران زیادی را در هفته‌های اخیر به خود جلب کرده است. به لطف راه‌اندازی شیباریوم و همکاری‌های جدید این پروتکل، شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵ درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، نرخ توکن‌سوزی آن هم به‌شدت رشد کرده است که نشان می‌دهد هولدرهای این ارز دیجیتال به‌شدت به آینده آن خوش‌بین هستند.

توکن‌سوزی شیبا اینو ادامه دارد

داده‌های وبسایت شیبا برن (Shibburn) نشان می‌دهد که نرخ توکن‌سوزی این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱,۷۰۰ درصد افزایش یافته است. هولدرهای این ارز دیجیتال برای رسیدن به رشد مذکور، ۸۵,۰۱۰,۲۰۸ توکن شیبا را سوزانده‌اند.

به نظر می‌رسد که ۹ تراکنش مهم و بزرگ، در این رشد ۱,۷۰۰ درصدی مؤثر بوده است. برای مثال، تنها در یک تراکنش، ۶۳,۸۶۹,۹۳۹ توکن شیبااینو برای کاهش عرضه آن سوزانده شده است.

مطالب مرتبط: آیا قیمت شیبا اینو در سال ۲۰۲۳ صعودی است؟

یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش نرخ توکن‌سوزی شیبااینو، راه‌اندازی شیباریوم است. شیتوشی کوزاما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو، نیز اخیراً فرم ورودی مربوط به شیباریوم، یعنی بلاکچین لایه دو و اکوسیستم جهانی و غیرمتمرکز مورد بهره برداری کسب‌وکارها، پروژه‌ها، پلتفرم‌ها و البته ارتش شیبااینو را به اشتراک گذاشته بود.

شیبا اینو توجه نهنگ‌ها را به خود جلب کرده است

به نظر می‌رسد که نهنگ‌های اتریوم نیز به انباشت شیبااینو روی آورده‌اند. داده‌های ویل‌استتس (Whalestates) نشان می‌دهد که شیبااینو جزو ۱۰ ارز دیجیتال برتری است که ۱۰۰ نهنگ بزرگ اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته آن را خریداری کرده‌اند. از طرف دیگر، ۱,۰۰۰ نهنگ بزرگ اتریوم نیز در حال حاضر ۶۴,۹۸۵۶,۷۵۴ دلار شیبا اینو انباشت کرده‌اند.

قیمت شیبااینو هم در ۲۴ ساعت گذشته رشد کرده و به محدوده ۰.۰۰۰۰۱۲۷۶ دلار رسیده است. با این حال، حجم معاملات روزانه شیبااینو ۰.۵۰ درصد کاهش یافته و به ۲۰۳,۳۶۱,۲۵۸ دلار رسیده است. ارزش بازاری این ارز دیجیتال نیز هم‌اکنون ۷.۰۲ میلیارد دلار است.

برای اطلاع از آخرین اخبار شیبا‌اینو، به مقاله پیش بینی و تحلیل قیمت شیبا مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *